RMA-pyynnöt

Täyttämällä RMA-pyynnön hyväksyt samalla takuuehtomme. Huomaa Sarjanumerosta: Konepakettien komponenttien osalta anna keskusyksikön sarjanumero.

Pyrimme käsittelemään RMA-pyynnöt 2 työpäivän sisällä saapumisesta. Takuuvaihdot ja takuuhuollot pyrimme käsittelemään 14 vrk sisällä siitä, kun viallinen tuote on saapunut varastoomme.

OPTOMA RMA

Optoma-projektoreiden takuuhuollot hoitaa puolestamme Infocare CS Oy, joten niitä ei tule lähettää Eagle Datan huoltoon.  

 

YHTEYDENOTTO TEKNISEEN TUKEEN
Sähköpostilla

1. Ilmoita mistä tuotteesta on kysymys, mikä on tuotteen sarjanumero ja mistä tuote on hankittu.

2. Ilmoita vika mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi.

Kysy teknisestä tuestamme >>

Puhelimitse

Teknisen tuen puhelinnumero 05 2262 326